پشتیبانی و اجرای شبکه در استان لبرز

تیم شرکت گسترش ارتباطات زیتون با بهره گیری از تجارب و تخصص همکاران خود سعی بر ارائه راهکارهای مناسب در زمینه راه اندازی شبکه های کامپیوتری دارد.
جهت راه اندازی و یا ارتقاء زیرساخت شبکه، شرکت زیتون در صورت تمایل مشتریان امکان ارائه تجهیزات لازم جهت راه اندازی و یا ارتقاء بستر سخت افزاری شبکه را دارا می باشد. در این راستا شرکت زیتون با شرکتهای معتبری که ارائه دهنده تجهیزات می باشند همکاری مینماید.
برای مشتریانی که آشنایی زیادی با برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه ندارند پیشنهاد می شود که از خدمات گسترش ارتباطات زیتون استفاده نمایند چرا که فعالیت اصلی و عمده  شرکت زیتون راه اندازی و پشتیبانی شبکه بوده و به همین علت از بهترین برندها استفاده خواهد نمود و جهت به حداقل رساندن ریسک کار و اطمینان خاطر کارفرما کلیه تجهیزات را گارانتی اصلی تهیه و ارائه خواهد نمود.

مشاوره و ارائه انواع قطعات ، کامپیوتر های خانگی و حرفه ای ارائه خدمات نرم افزاری اعم از نصب سیستم عامل ، نرم افزار های کاربردی و... 
ارائه خدمات سخت افزاری شامل عیب یابی ، تعمیرات ، ارتقاء ، تعویض قطعات و ... 
ارائه خدمات و پشتیبانی جهت ادارات ، سازمان ها و ارگان های دولتی مشاوره ، طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری با بستر های LAN, WAN طراحی و اجرای شبکه های بیسیم Wireless
فروش کلیه محصولات Passive & Active شبکه

طراحی و اجرا و پشتیبانی شبکه در استان البرز

شرکت گسترش ارتباطات زیتون

کرج میدان توحید برج دهقانی طبقه سوم واحد 6

خط ویژه :   32827252   026

فکس     :  32207745  026

ایمیل:              Info@GEZ.ir

وب سایت:       www.GEZ.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.