طراحی و تجهیز سالن همایش و سالن کنفرانس

شرکت گسترش ارتباطات زیتون با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه مشاوره ،طراحی و اجرای کامل معماری ، دکوراسیون داخلی ، نورپردازی ، سیستم های امنیتی ، اعلان حریق و تجهیزات صوتی- تصویری و ماشینری سالنهای همایش و کنفرانس فعالیت مینماید. طراحی و اجرای سالن همایش و کنفرانس  در سازمانها و شرکتهای معتبر با توجه به بالاترین استانداردهای جهانی و با اتکا به سالها تجربه و تخصص مدیران و همکاران شرکت در زمینه های فوق انجام گرفته ،  هم اینک رضایت کارفرمایان و کیفیت پروژه های انجام گرفته رزومه ای پربار و پرافتخار برای ما ساخته است.


میز کنفرانس در کرج 


یک سالن کنفرانس پیشرفته  نیاز به تجهیزات صوتی تصویری ، میکروفن های کنفرانس ، ویدئو پروژکتور ، ویدئو کنفرانس ، سیستم اتوترکینگ و آرشیو چندرسانه ای حرفه ای دارد.هر چه تجهیزات سالن کنفرانس و نصب و کاربری آن حرفه ای تر انجام شده باشد امکان ارائه با کیفیت تری از خدمات و محصولات خود خواهید داشت.امروزه میکروفن های کنفرانس فول دیجیتال جایگزین مدلهای قدیمی گردیده و با استفاده از سیستم تصویربرداری اتوماتیک دیگر نیازی به اپراتور و فیلمبردار در سالن کنفرانس نمیباشد.


 


 سالن همایش با توجه به مسائل علوم اکوستیکی و تجهیزات سمعی و بصری و مبلمان خاص جهت برگزاری سمینارها ، همایش ها و جلسات عمومی دیگر مورد استفاده سازمان ها و نهاد ها و همینطور عموم مردم قرار می گیرد. سیستم های روشنایی عمومی و تزئینی و اعلام حریق متناسب با ابعاد سالن طراحی شده و لوکس نور محاسبه و اجرا می شود. سیستم های صوت و تصویر شامل صوت ، ضبط و پخش تصویر و نور اختصاصی با برند های مشخص مطابق با استانداردهای روز طراحی و اجرا می گردد.



 


شرکت گسترش ارتباطات زیتون


کرج میدان توحید ساختمان دهقانی طبقه سوم واحد 6


خط ویژه : 32827252 026


فکس : 32232917 026

برچسب‌ها: تجهیز، سالن کنفرانس، طراحی، سالن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.